loading...
حس موزیک
حسین بازدید : 92 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهنام شهابی به نام شک

 

دانلود آهنگ جدیدشهنام شهابی به نام شک

ترانه : سامی تحصیلداری

تنظیم : مازیار کلاهی

توضیح : شهنام شهابی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون میباشد.

 

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ شهنام شهابی به نام شک :

من هنوزم توی شکم از اینکه

میتونم عاشقت باشم یا نه

میتونم دستای گرمتو بگیرم ، عشقم

میدونم میتونی با من باشی

میتونی همه ی دنیام باشی

اگه از من جدا شی ، میمیرم ، عشقم

با این حالی که من دارم نه غمگینم نه خوشحالم

پر از تردید و دلشوره چه مصنوعی شده حالم

یه کاری با دلم کردی که غصه هامو میخندم

منو درگیر چی کردی ، میخوام به عشق برگردم

منو برگردون از تردید ، منو لبریز خواستن کن

بذار حس کنم اینجایی ، منو شکل خود من کن

تو که از دلم خبر داری و بگو فقط منو کم داری

بگو دارم آروم، دنیاتو میگیرم

بگو بگو تو هم دستت سرده

منتظر یه دست گرمه

اگه دستامو نگیری ، میمیرم

دلگیرم ، میمیرم

متن : موزیک ۹۸ + تکساهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 704
  • بازدید سال : 4,161
  • بازدید کلی : 20,226