loading...
حس موزیک
حسین بازدید : 132 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رمیکس جدید علی لهراسبی – تصمیم

 

دانلود رمیکس جدید علی لهراسبی به نام تصمیم

رمیکس : مصطفی مومنی

==============

متن آهنگ :

از این تصمیم بیهوده

چه چیزی قسمتم بوده

نگو با من از این خواستن

چه چیزی قسمتم بوده

چه فهمیدی از این گریه

چی خوندی از نگاه من

نبودی تو پناه من

نبودی تکیه گاه من

تو این تصمیم بیهوده

نشو تکرار دلشوره

اگه حتی نگاه تو

منو میخواد و مجبوره

فراموشم شده روزی

که بودم به تو وابسته

توی حرفام غم دنیاس

چقدر دلگیرم و خسته

تو خواهش میکنی اما

نمی تونم که برگردم

من از دست رفتم و انگار

نمی بینی پر از دردم

کجای گریه های من

رسیدی تو به داد من

نبودی تو برای من

نبودی تو به یاد من

نبودی تو پناه من

نبودی تکیه گاه من

…..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 398
  • بازدید ماه : 703
  • بازدید سال : 4,160
  • بازدید کلی : 20,225