loading...
حس موزیک
حسین بازدید : 95 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

 

آهنگ جدید حسام الدین موسوی و سینا گلزار به نام رد میشم ازحسم

  • دانلود آهنگ :
    MP3 128 MP3 320
  •  

    دانلود آهنگ جدیدحسام الدین موسوی و سینا گلزار به نام رد میشم ازحسم

    ترانه سرا : سینا گلزار

    آهنگ وتنظیم : حسام الدین موسوی

    …………………

    متن آهنگ رد میشم ازحسم :

    من از چشمات دل کندم

    با این که زندگیم بودی

    میدونستم یه روز میری

    ولی نه به همین زودی

    من از رویات خط خوردم

    من از چشمت افتادم

    چقدر آسون دل کندی

    چه راحت بردی از یادم

    به دنیای تو وابسته م

    ولی رد میشم از حسم

    باید باور کنم رفتی

    میدونم آخر قصه م

    میدونستم به این حسی

    که داری اعتمادی نیست

    میدونستم ته قصه ت

    مثله قولی که دادی نیست

    باید باور کنم این حس

    واسه آرامشت کم بود

    میدونستم که از چشمات

    یه روز آخر میفتم زود

     

     

     

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 403
  • بازدید ماه : 708
  • بازدید سال : 4,165
  • بازدید کلی : 20,230