loading...
حس موزیک
حسین بازدید : 111 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی – تو چی

 

دانلود آهنگ :

MP3 128 MP3 320

 

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی - تو چی

با همراهی محسن خانی

ترانه : حمید فریزند

تنظیم : انوش تقوی

 

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ تو چی :

هوا تاریکه و من پای عکساتم

نمی تونم بخوابم

آخه دلتنگ چشماتم

توچی

توچی ، خوابی

دارم حرفاتو دوره می کنم

شبا بدجوری بی تابم

الان تنها نشستم با خودم

آره درگیر رویاتم

توچی

توچی ، خوابـــی

تو یادت نیست حرفاتو

چی بوده بین من با تو

تویی که رفتی و گفتی

دیگه از زندگیم بیرون بکش پاتو

نمی تونه دیگه هیچی

ببنده راه اشکامو

آخه پر کرده تو قلبت

یکی یه مدته جا مو

دلم شور میزنه واست

نذار دلواپست باشم

نمی دونی چقد سخته

همش دلواپست باشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 723
  • بازدید سال : 4,180
  • بازدید کلی : 20,245