loading...
حس موزیک
حسین بازدید : 100 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک – بغض

 

دانلود آهنگ :

MP3 128 MP3 320

 

دانلود آهنگ جدیدرامین بی باک به نام بغض

ترانه ، آهنگ و تنظیم : مجتبی مصری

میکس و مسترینگ : سیاوش صدری

…………………………………………

متن آهنگ بغض :

بغض

یعنی گریه های بی صدای هر شبم

بغض

یعنی بی صدا آتیش می گیرم تو تبم

بغض

یعنی نیستی کنار قلب خسته م

بغض ، یعنی نیستی دیگه تو خونه ی من

یعنی نیستی دیگه دیوونه ی من

ببین به گل نشستم

بغض

یعنی اینکه باید با تنهاییام من بسازم

یکی برنده ست تو این بازی

که تویی و من محکومم که ببازم

بغض یعنی اینکه باید دیوونه شم از رفتن تو

بغض یعنی اینکه باید من ببینم رفتنت رو

رفتنت رو

از گریه های من چی میشه حاصلت

زخمی شده نگام، سنگی شده دلت

انگار حرف من رو تو اثر نذاشت

این بغض گریه شد اما ثمر نداشت

منبع متن : تکساهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 698
  • بازدید سال : 4,155
  • بازدید کلی : 20,220